Geniálním tahem Coca-Coly bylo uvádění jmen na plechovky. Odborníci na propagaci a marketing se shodují, že geniální není přehnaný výraz, protože málo co je nám bližší, než právě naše jméno. Dalším krokem byla výroba plechovek s textem v Braillově písmu zde. To, že se tato reklama u nás vysílá zejména v kinech je spíše úsměvné a nepatří do tohoto textu.

 

Etikety však byly v novém reklamním tahu upozaděny. Coca-cola nyní razí heslo:

Nálepky jsou pro plechovky, ne pro lidi

A v duchu tohoto záměru začala dodávat tyto plechovky na Blízký východ, ne náhodou do regionu s více než 200 národnostmi. Cílem je vyvolat silné a nadčasové poselství, že svět bez etiket je svět bez rozdílů, pod povrchem jsme v podstatě všichni stejní – prostě lidé.

 Tato limitovaná edice no-label bude pokračovat pouze během ramadánu :), tedy do pátku 17.07. 

...